הקמת חטיבה עסקית חדשה >> חטיבת ביטוח כללי במסגרת יישום התוכנית האסטרטגית החדשה בחברת הראל

התוכנית האסטרטגית החדשה, המיושמת כעת לאחר עבודת הכנה של כשנה, בשיתוף של צוות מקבוצת הייעוץ של דלויט, הינה תוכנית אסטרטגית רב שנתית של הראל, אשר שמה לה למטרה להוביל את הענף גם במעבר לעידן הדיגיטלי.

 

 

FacebookTwitter Whatsapp
מישל סיבוני קרדיט ורדי כהנאמישל סיבוני קרדיט ורדי כהנא

עומר רגב 07/05/2017

הראל ביטוח מקימה חטיבה עסקית חדשה, אשר תאגד תחתיה את חטיבת ביטוחי התעשייה והעסקים, את חטיבת הביטוח הכללי וכן את כל פעילות ביטוחי המשנה של הקבוצה בתחום הביטוח הכללי.

בנוסף, חטיבת מימוש הזכויות (התביעות) תפוצל ליחידות המקצועיות-העסקיות: הטיפול בתביעות הביטוח הכללי יועבר לחטיבת הביטוח הכללי החדשה, והטיפול בתביעות הבריאות והסיעוד יועבר לחטיבת הבריאות.

שגיא יוגב, אשר שימש בשש השנים האחרונות כמנהל חטיבת התביעות, יתמנה לראש החטיבה החדשה.

שלמה פוקס, אשר ניהל את חטיבת ביטוחי התעשייה והעסקים, יישאר בתפקיד סגן מנהל חטיבת הביטוח הכללי החדשה, ויהיה אחראי על תחום התעשייה והעסקים וכן על תחום ביטוח המשנה.

מיכאל ישיל, אשר ניהל את חטיבת הביטוח הכללי, מיועד להישאר בתפקיד בכיר אחר בקבוצה.

ההקמה של החטיבה החדשה מהווה נדבך חשוב ביישום התוכנית האסטרטגית  החדשה – "חישוב מסלול מחדש" - שגיבשה הראל בראשות המנכ״ל מישל סיבוני.

התוכנית האסטרטגית החדשה, המיושמת כעת לאחר עבודת הכנה של כשנה, בשיתוף של צוות מקבוצת הייעוץ של דלויט, הינה תוכנית אסטרטגית רב שנתית של הראל, אשר שמה לה למטרה להוביל את הענף גם במעבר לעידן הדיגיטלי.

התוכנית האסטרטגית החדשה של הראל מבוססת על הצבת הלקוח במרכז, כאשר פיתוח יכולות ניתוח נתונים ושימוש בתהליכים דיגיטליים, יאפשרו לחברה, בשיתוף פעולה הדוק ומלא עם הסוכנים, להציע פתרונות מותאמים אישית לכל לקוח, החל משלב המכירה, דרך קבלת המידע, טיפול בתביעות וחידוש חוזי הביטוח.

הכוונה הינה להציע שיפור משמעותי בחוויית הלקוח, תמחור מדויק יותר בהתאם למאפייני הלקוח ושיפור הממשקים מול הלקוחות, המעסיקים והסוכנים, באמצעות הטמעת כלים טכנולוגיים, והכל כדי לספק חווית שירות משופרת.

התוכנית האסטרטגית של הראל מתחברת באופן מלא לחזון הדיגיטלי שהציג אגף שוק ההון ביטוח וחסכון לאחרונה.

מישל סיבוני ציין, שהחברה מאמינה מאוד בחזון הדיגיטלי, ובטוחה שהשלמת התוכנית האסטרטגית, בשילוב ההון האנושי של הראל, עובדים וסוכנים כאחד, תצעיד את החברה קדימה ותאפשר לה להתמודד עם האתגרים של הסביבה הדיגיטלית המתקרבת בצעדים מהירים גם אל תעשיית הביטוח והפיננסים.

 

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.