לשכת סוכני הביטוח חתמה על הסכם להפצת מוצרי ושירותי ניהול ומניעת סיכונים

הפלטפורמה הדיגיטלית מבית עדיף תקשורת תאפשר לסוכני הביטוח להגדיל בעשרות מוצרים את הסל שהם מציעים ללקוחותיהם, ותסייע להם למנוע את מקרה הביטוח עוד לפני התרחשותו

 

 

FacebookTwitter Whatsapp
אריה אברמוביץ  צילום שחר פליישמןאריה אברמוביץ צילום שחר פליישמן

עידו אסייג 17/09/2017

 
הפלטפורמה הדיגיטלית מבית עדיף תקשורת תאפשר לסוכני הביטוח להגדיל בעשרות מוצרים את הסל שהם מציעים ללקוחותיהם, ותסייע להם למנוע את מקרה הביטוח עוד לפני התרחשותו;

באמצעות המערכת יוכלו הסוכנים להציע גם שירותי ומוצרי אשראי, פיננסים, השקעות אלטרנטיביות ומוצרי לייף סטייל | המערכת תושק בכנס האלמנטר של הלשכה באילת
 
אריה אברמוביץ, נשיא לשכת סוכני הביטוח: "מערכת המרקטפרו תממש את חזון הלשכה כפי שאנחנו רואים את סוכן הביטוח לא רק למחר, אלא גם לשנת 2030. היא תאפשר לסוכנים להגיע לבית הלקוח ולהעניק לו ולמשפחתו הגנה לא רק במוצרי ביטוח אלא גם מעטפת מתאימה בתחומים נוספים המשפיעים עליהם בחיי היום-יום"
 
נשיא לשכת סוכני הביטוח, אריה אברמוביץ ומנכ"ל הלשכה, רענן שמחי, חתמו אתמול  על הסכם להפצת שירותים ומוצרי מניעה באמצעות מערכת המרקטפרו, מבית עדיף תקשורת. מדובר בפלטפורמה המממשת את החזון אותו מקדמת לשכת סוכני הביטוח בשנה האחרונה, לפיו סוכן הביטוח משנה את הגדרתו ויעניק ללקוחותיו, לצד מוצרי הביטוח, גם מוצרים שיסייעו לו למנוע את המקרה הביטוחי הבא.
 
מוצרים מעולם מניעת וניהול הסיכונים יהוו נתח מרכזי בין מגוון הכלים שיוצעו לציבור באמצעות הסוכנים. עדיף תשיק את המערכת בכנס הביטוח הכללי של לשכת סוכני הביטוח, שיתקיים בין ה-23 ל-26 באוקטובר, באילת.
 
המערכת מאפשרת הצעת מחיר אטרקטיבית בתעריפים מיוחדים ללקוחות הסוכן בלבד, והיא מלווה בערכת שיווק דיגיטלית מתקדמת. לכל מוצר ושירות הכלולים בפלטפורמה קיים דף מוצר מפורט, הכולל מאפיינים טכניים אודותיהם, סרטוני וידאו ותמונות ולינק למערכת סליקה למכירת המוצר או למערכת העברת לידים. ההתנהלות החשבונאית הינה שקופה ומאפשרת ראש שקט לסוכן מבחינת הניהול התפעולי, המשפטי והכספי.
 
הפלטפורמה הדיגיטלית תאפשר לסוכנים להגדיל את סל המוצרים שהם מציעים ללקוחותיהם בעשרות מוצרים. החל כאמור ממוצרי ושירותי המניעה ועד לתחומי האשראי, הפיננסים, ההשקעות האלטרנטיביות ואף מוצרי לייפסטייל. כך יוכלו הסוכנים לספק ערך נוסף ללקוחותיהם ולחזק עמם את הקשר השוטף, באמצעים דיגיטליים וגם אישיים, בפגישה פנים אל פנים.
 
נשיא לשכת סוכני הביטוח, אריה אברמוביץ, מסר: "סוכן הביטוח הוא הגורם המקצועי הנמצא בקשר הרציף ביותר עם ציבור לקוחותיו. הוא מכיר את מאפייניו ומודע כמעט לכל שינוי במצבו המשפחתי והבריאותי. לכן, קל לו יותר להתאים עבורו את החליפה המיגונית הטובה ביותר. מערכת המרקטפרו תממש את חזון הלשכה כפי שאנחנו רואים את סוכן הביטוח לא רק למחר, אלא גם לשנת 2030. היא תאפשר לסוכנים להגיע לבית הלקוח ולהעניק לו ולמשפחתו הגנה לא רק במוצרי ביטוח אלא גם מעטפת מתאימה בתחומים נוספים המשפיעים עליהם בחיי היום-יום".
 
הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.